21.4.13

Rullestein






Jeg er så begeistret for den
 nye borskåneren min fra Sne design
- veldig lik ekte rullestein, ikke sant?







Synes den glir rett inn i stilen vi har
her hos oss. Som jeg pleier å si, så vil jeg
helst ha ting rundt meg som er funksjonelle
og estetiske - selv bordskånere :)








Hver "rullestein" er håndlaget av hundre 
prosent merinoull og de er bundet 
sammen av en slitesterk tråd.







Jeg elsker at dette er et unikt produkt, utformet
av flinkeste Christine Sveen bak Sne design.
Hurra for norsk nyskapning, ikke minst
i min egen, lokale region :)







Under varemerket Sne design finnes også
plakater, mange nydelige ting til barn
og jeg vet at stadig nye produkter
kommer i tiden fremover :)







Ha en super søndag!

Jeg publiserer vinneren av
giveaway i morgen ;)







6 comments:

  1. Den er nydelig syntes jeg, virkelig.

    Må vurdere meg en slik en.

    Håper du har hatt en fin søndag!

    -Henriette

    ReplyDelete
  2. Disse er bare så F L O T T ! *ønskermeg*
    Fortsatt fin søndag til deg!

    ReplyDelete
  3. Kjempefin!!
    Er så mye fint fra SNE, hun er dyktig ♥

    ReplyDelete
  4. Fant Manuela produktene på Rema 1000:-) Har heller ikke funnet dem før.
    Du viser som alltid nydelige bilder, og Snedesign har bare noen helt fantastiske produkter.

    Ha en flott uke

    Klem

    ReplyDelete
  5. Disse var fine!
    Du, så kjekt å hilse på deg og snakke med deg. Du er jo bare et stort smil og så enkel å bli kjent med! Gleder meg allerede til å treffe deg igjen ved en annen anledning;)
    God klem
    Tonje

    ReplyDelete
  6. Nydelig lys og lekre gjenstander på bildene dine! :)
    Du er virkelig flink til å fotografere.

    Bordskåneren var virkelig søt <3

    Ha en flott uke.
    Klem fra Heidi

    ReplyDelete